Відтепер його може створити кожен споживач електроенергії, який користується послугами району електромереж. Сервіс під такою назвою запрацював на сайті ПАТ "Чернігівобленерго" в розділі "Особистий кабінет" - фізичні особи.
Зареєструйтесь в "Особистому кабінеті", і ви можете самостійно заносити щомісяця показники свого лічильника (при цьому обов’язково вказувать його заводський номер) Тут же ви матимете також можливість сплатити за використану електроенергію з допомогою послуги "Приват 24" або "portmone" і перевірити стан розрахунків, переглянути рахунки за використану електроенергію за останні три роки та, за бажанням, їх роздрукувати, дізнатися, чи є пільга.
Для тих, в кого є комп’ютери, смартфони, а чи ноутбуки, підключені до мережі "Інтернет", ця нова послуга "Чернігівобленерго" - просто знахідка. Не треба годинами додзвонюватись, щоб передати показник електролічильника, нікуди ходити, стояти в чергах до кас, не платити комісійних зборів. Зручно, швидко. Користувачі їх із цим нескладним для них завданням розберуться відразу. Іншій категорії споживачів - спочатку буде і незручно, і незвично. Але це вимога часу - працівники Срібнянського енергозбуту при великому своєму бажанні не зможуть записати показників усіх абонентів, навіть якщо працюватимуть цілодобово. Не приймуть всіх дзвінків і автовідповідач та оператори кол-центру "Чернігівобленерго", а також SMS-повідомлень.
Отож, хочеться звернутися до дітей людей похилого віку, а також до виконуючих обов’язки старост, депутатів, сільських активістів, працівників соціальної сфери, молодих людей, старшокласників, які користуються сучасною електронною технікою. Не відмовте своїм сусідам, знайомим, односельцям і виконайте нескладне для вас їхнє прохання. Цим ви допоможете не тільки їм, а й нам, енергетикам.
АДМІНІСТРАЦІЯ РЕМ.